onsdag 4 april 2012

Vårtecken?

Väderprognoserna ser dystra ut, bara kyla, vind och snö. Jag bestämmer mig för att se livet från den ljusa sidan och bad morbror Per om hjälp för att skifta till sommardäck. Ungefär som ett försök att tvinga fram våren...? Nejdå, men om några dagar far jag till Arlanda med bilen för att flyga iväg ett tag. Vill inte rulla 100 mil på dubbade vinterhjul. Känns så onödigt att slita så mycket på både väg och däck.


Tack igen Per för hjälpen att byta däck!
Nu inne igen funderar jag om jag varit lite väl optimistisk. Jag fryser ända in i märgen av kylan ute och den halvtimme jag var ute. Ylletröjor och vindjacka till trots. Våren verkar dröja...? Tur då att det går att flyga till Det Heliga Landet. På söndag är det dags igen! YES! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar