fredag 27 april 2012

Oväntad ledighet!

Skönaste ledigheten måste vara den jag fick nu! Jag var helt inställd på att behöva jobba hela helgen med att informera sökande till grundkursen om kursen, upplägg mm mm, men det blev bara idag, fredag, som det behövdes! Morgondagens infopass blev inställd då det var så få som kunde komma då och söndagens information kan min kollega ta hand om själv! WOW! Plötsligt är jag alltså ledig i FYRA dagar! Minisemester precis som det ska bli värme och sol! Kan det bli bättre tajming?


Genast var jag och handlade lite mer jord och frön samt hämtade hem några armeringsjärn och armeringsmattor som stått i Docksta sedan Dockstadagen. I morgon brakar det loss med planering och krattning! Har en miljon planer för min lilla täppa, men först och främst ska täppan städas och krattas! Sedan blir det gödsling och påfyllnad av jord...

LEVE VÅREN!
Kom gärna förbi på en kopp kaffe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar