tisdag 3 april 2012

Shapelink

Träningen går sisådär när jag är hundvakt för Mozart. Det har inte blivit så mycket promenader som jag trodde från början. Men när jag tittar på mars så är jag mycket nöjd ändå. Sammanlagt har jag tränat i 21h 20m, något som jag nu har som rekord. Ska försöka slå det...


mars 21h 20m




Jag rekommenderar verkligen "Shapelink", en träningssajt på nätet där man sätter mål, håller koll på träningen och peppar varandra. Man kan ha sajten som app i iPhonen också för att enkelt kunna knappa in nya träningar. Testa den, lägg till mig som vän så peppar vi varandra! MTRQA heter jag (som vanligt). 


Nu har jag bara två ynka kilo kvar till mitt primära mål. Jag funderar på ytterligare några kilo, men ska först stanna upp på målvikten och njuta lite av känslan att äntligen ha lyckats! LCHF, motion och ett jäklar anamma har tagit mig mot mitt mål. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar