torsdag 26 april 2012

Statistik

Blogga är kul, och så roligt att ni vill läsa - vilka ni nu är. Några trogna läsare känner jag till, men det är inte utan att jag blir nyfiken när jag kollar på statistiken! Sverige leder, inte så konstigt, eftersom jag skriver på svenska och de flesta av mina vänner bor här. USA har nu gått om Israel och ligger stadigt på en andraplacering. Island har de senaste dagarna kommit som en bubblare från ingenstans - jag är tvärsäker på att det beror på att stiftets prostar är på konferrens där tillsammans med biskopen. Hej på er! Men Ryssland? Det känns spännande, jag kan inte på rak arm komma på någon ryss som jag känner! Kul! Välkommen till min blogg! Samma gäller Norge, Tyskland, Finland och Storbritannien. ROLIGT! Välkomna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar