tisdag 24 juli 2012

Uppsala

Är nu på väg norrut igen efter en liten roadtrip till Uppsala. Tre dagar och två nätter i lärdomsstaden blev en liten minisemester med promenader, samtal, vänner, IKEA och Ulva Kvarn. Jag känner att jag saknar Uppsala en hel del - Härnösand är liksom lite pluttigt i jämförelse. Speciellt när man kommer tillbaka efter roadtrippen. Men, men - life goes on. Det är skönt att känna att vissa vänner tycks bestå, år efter år! Tack kära Anna och Magnus att jag fick gästa er och knyta an lite mer till er och era barn...


Mina "hoods" i Uppsala. Här pluggade jag och
tränade på det glada 90-talet. Västgötaspången.

Slottet och psykologiska institutionen
 (åtminstone låg den där 1994...)

Ulva Kvarn

Handlade en "mood-ring" vid Ulva Kvarn. Enligt färgen
som sägs skifta efter ens humör är jag "Relaxed". Stämmer faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar