måndag 2 juli 2012

I morgon...

...är det åter dags för EFIT, det vill säga "Ett foto i timmen". Varje månad dokumenterar man en dag med ett foto i timmen. Mina trogna bloggläsare vet att jag gjorde detta bara häromdagen, men redan i morgon är det alltså dags igen! Först tänkte jag ta 29 juli, men eftersom det är dagen efter Dockstadagen kan det hända att jag är fullt upptagen med annat och inte hinner fota och blogga. OCH - just nu lider jag av semestertristess så jag slår till på 4 juli - högtidsdag för några av mina bloggläsare - så det kanske blir en extra flirt med er over there...




OJ, nu tog jag ut händelserna i förväg. I ÖVERMORGON blir det ju! I morgon är det den 3 juli... Undrar om detta betyder att jag ÄNTLIGEN kommit in i semesterlunken där kalendern bara är ett ord?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar