lördag 21 juli 2012

Melodikryss på Näset

På facebook gick ryktet om att moster Ewa hade bakat sina melodikryssbullar, så jag satte mig i bilen och for iväg till Näset (Nordingrå) för att lösa Melodikrysset där. Så mysigt! Lite kallt var det, men vi satt ute och klurade på frågorna tillsammans. Mobiltäckningen är klen där och dessutom har jag tydligen IGEN förbrukat min tilldelade datamängd för denna månad så min surfning är nu segare än sirap. Men det gick. Kusin Lisa var hemma och hade klätt sig så hon matchade sin iPad. Nice, nice. For sedan till pappsen för att bada, men det var kallt och blåste och mitt badhumör hade kommit av sig alldeles. 


Melodikryssbullarna, se länken för receptet!

MUMS! 

Lisa som löser krysset på matchande iPad

Per hade jordgubbar istället för sylt på gröten idag

Trevlig tradition!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar