måndag 23 januari 2012

Vilken dag!

Oj, vilken stressig dag det blev idag! Det började med att jag skulle vara sund och promenera till jobbet. I och för sig är det ingen större bedrift då jag bor ca 600 meter fårn jobbet, men ändå. Det gjorde att jag inte skottade av bilen på morgonen. Väl på jobbet var stressfaktorn hög eftersom det i morgon startar en ny kurs som jag och en kollega är ansvariga för. Då jag varit på resande fot förra veckan och i helgen har det inte funnits tid att se över planeringen inför kursen en sista gång. Det hade jag tänkt göra idag. 


Väl på jobbet upptäckte jag att vi hade ett annat planeringsmöte typ hela förmiddagen och att jag någon gång långt tidigare hade bokat in mig hos en personlig tränare på Actic på eftermiddagen. Happ! Bara att kuta hem på lunchen för att hämta bilen.


Fick göra en större utgrävning idag...


Att få fram bilen var verkligen lättare sagt än gjort! Det har snöat och snöat sedan jag lämnade Härnösand i torsdags för min roadtrip till Uppsala. Nu hade jag typ tio minuter på mig att få bilen snöfri och vara på jobbet igen. Jag tror minsann jag fick all snö på MIG istället för på bilen! 


Väl tillbaka på jobbet försökte jag blåjobba fram tills dess jag skulle på Actic, men det kom hela tiden "viktiga saker" emellan. Sådant man inte kan vänta med. Slängde iväg mig på Actic, PT-tränade en effektiv halvtimme och gasade tillbaka till jobbet för att ha två telefonsammanträden och ett livemöte. Sedan rafsade jag ihop det jag behövde för första kursdagen i morgon och gick hem. I förhoppning om att det ska bli tid ikväll till "sista kollen" på kursen. Ska hålla i ett pass om "Gudsbilder" och det är ju mest bara roligt. Vad kan gå fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar