torsdag 5 januari 2012

Nike+

Så har jag äntligen lyckats få till min "mini" från Nike+ här i bloggen! Men något gick allvarligt snett när jag skulle nollställa mätaren inför det nya året - typ det lyckades inte. Men jag raderade allt jag gått i oktober och november - vilkete var en hel del! Dessutom är sensorn försvunnen så det går inte att registrera nya lopp färrän jag har en ny. Givetvis har jag varit TVÅ GÅNGER på Intersport här i Härnösand och frågat, men då de nyss flyttat till ny lokal har de inte packat upp allt än....


GRRRRRRR...... Låter som usla bortförklaringar, men är sanningen, hela sanningen och inget annat än sanningen. 


Så har jag råkat starta en "tag" tävling mot Lisa och Ewa som jag kommer att torska i om jag inte kan uppbåda en sensor innan i övermorgon! OGILLA!


Men snart, mycket snart hoppas jag att mini här till höger ska sluta klaga på inaktivitet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar