söndag 28 oktober 2012

Förberedelser...

I morgon har vi personalfest i biskopsgården på temat "USA". Litet och avgränsat så det förslår...? Not! Jag har sååå funderat på lämplig utstyrsel. "Maria Montazami" eller "Laura Ingalls"? "Indian" eller "Spider Woman". Eller "Hippie"? Till slut kom jag på den ultimata USA-kostymeringen, for till Birsta och handlade lite tillbehör. Fick sedan hjälp av moster Ewa att klippa och stryka lite... Ska bli så spännande att se vad de andra kollegorna kommer i, är liiite rädd att det ska bli som scenen i "Bridget Jones dagbok" och det är bara jag som kommer utstyrd.... 


Förberedelser....

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får sällskap i utstyrsel -- har liksom ingen aning om vad som i såfall skulle vara specifikt amerikanskt, förutom kavbojs och indijaner....;) Så jag kommer nog som jag är och kommer uppskatta din utstyrsel storligen!

    SvaraRadera
  2. cowboy, sheriff, filmkändis, gangster, hippie, unckle Sam, nån president.... Nog går det att klä ut sig alltid. Frågan är inte OM utan TILL VAD?

    SvaraRadera