torsdag 21 juni 2012

Semesterritual

Jag har en semesterritual som jag inte riktigt vet om jag kan rekommendera. Det funkar för mig i alla fall, men kanske någon blir inspirerad?


Efter sista arbetspasset innan semestern går jag till en mataffär och handlar en Harlekinbok!!! Jag tar den som ser allra sliskigast ut och som verkar mest befriad från något som helst litterärt värde. En skräpbok alltså! Ju sämre desto bättre. Sedan sträckläser jag den. Rakt igenom! Eftersom den verkligen INTE påminner om något nyttigt eller bildande what so ever känner jag att jag är LEDIG! Idag blev det "två böcker i en". BÅDE "En glödhet bonus" OCH "Tusen kyssar senare". Fanns på coop och sorterar under "Harlekin Passion". 


Återkommer med recension när den är utläst. Det går nog ganska fort....


Höjden av ledighet. Onytta + Alla
semesterdagarna FRAMFÖR mig!

1 kommentar: