torsdag 28 juni 2012

Ryggskott?

AJ! Vaknade, var kissnödig och svingade mina lurviga över sängkanten och... AJ! Märkte att ryggen var av. Kändes som det i alla fall. Skitont på ren svenska. Jag fick stödja mig mot väggen och centimeter för centimeter balansera upp mig i lodrät position. Sedan steg för steg till toan. Väl framme var det svårt att komma ner och ännu svårare att komma upp. Vad är det här? Och varför? Nu när jag har semester och allt...


Idag blir det en tripp till Birsta med morsan. Varje gång jag känner mig smådeppad gör jag saker jag tycker är roligt. Handla blommor till min trädgård är roligt. I vår har det på så vis blivit en vacker trädgård. Idag ska jag kolla efter en stor blomlåda att hänga under fönstret mot altanen. Funderar på om jag ska göra en supertraditionell låda med hänglobelia, pysslingkrage och röda pelargoner eller om det ska bli något helt annat, oväntat?


Snygg pelargon som just nu blommar i min trädgård...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar