måndag 6 augusti 2012

Jobbstart

Måndag morgon och jobbstart om ett par timmar. Efter den tunga hösten/vintern/våren hade jag verkligen behövt en semester att riktigt få vila och ladda batterierna på. Så blev inte fallet. En vurpa till skulle jag åka på, visade det sig, och det gjorde att det egentligen bara blev några dagar nu på slutet som har känts som semester. 


Jag sneglar lite i kalendern för hösten och inser att jobbet kommer ta en hel del energi. Energi som jag verkligen hoppas jag har. I princip går det slag i slag ända till i mitten av december: Grundkurs, "att leda ideella-kurs", Växtplatskurs, medarbetarmöte.... Göteborg, Uppsala, Malmö, Strömbäck och en hel del Mellansel... Håll i hatten, nu kör vi!


Men fin utsikt har jag från mitt arbetsrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar