torsdag 23 augusti 2012

EFIT

Nu ligger jag i underslafen i en logementsäng på Högbondens gästhus och gläder mig att det är en sån där EFIT-dag i morgon. Den som följer min blogg vet precis vad det handlar om, man tar Ett Foto I Timmen och dokumenterar sin vardag. Sedan kan man kika in på folks EFIT-dagar och se vad andra har för sig. Ibland infaller EFIT-dagarna när inget speciellt händer alls, men nu talar mycket för att dagen kommer att bli lite speciell. 

Jag är med Svenska kyrkans grundkurs på Högbonden (en ö i Höga Kusten). Vi ska under dagen ta oss från ön och till Hornöberget för att testa en mini-pilgrimsvandring där. Sedan hem. Jag har varit på resande fot i två veckor nu så jag ser verkligen fram emot att komma hem. Får se om jag stannar hemma eller om jag fortsätter roadtrippen söderut. Morgondagen får utvisa detta...

Välkommen till min EFIT-dag som börjar så snart jag vaknat.... Kan hända bilderna inte kommer lika punktligt som vanligt, allt beror på mobildatanätet så här ute på sjön...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar