söndag 27 juli 2014

Strandad i Docksta

Nu blir det en liten väntan för den som längtar efter maffiga bilder från mitt och kusin Annas bullbak. Det är lite @#$!!%#*€ missöde här i Docksta...

Först NYCKLARNA, mina bilnycklar är som bortblåsta. Jag här strandad här i Docksta. Utan wifi, och med slutsurfat på min tilldelade padd-datamängd. Det borde bara vara att sätta sig på bussen, men då husnycklarna ligger i bilen är det inte så stor mening. Reservhusnyckeln befinner sig förvisso i Härnösand, men hos någon som inte är hemma. Kul, kul. Jag håller mig för skratt.

I morgon blir det därför en uppstyrning med besök i Nordingrå, lift till Härnösand, hämta reservbilnyckeln och sedan buss tillbaka och bil hem. Du må tro att jag letat nyckeln här hos morsan för att slippa detta... Tur det ändå finns reservplaner!

Bullbaket gick för övrigt strålande! Jag upptäckte en dold talang hos mig själv! Det var dessutom superkul! Men, som sagt... Bilderna på mästerverken kommer då jag når civilisationen igen och mitt wifi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar