söndag 13 juli 2014

EFiT - söndag

 

Så tar jag upp detta med "ett foto i timmen" igen. Jag har glömt detta ett tag nu, men råkade se att det är dags idag igen! Kul! Jag har saknat detta, ska genast skriva in i almanackan så jag inte glömmer EFiT i fortsättningen! Reglerna är enkla; man dokumenterar sin dag med foton. Ett foto i timmen. Fler bloggare som håller på med detta hittar du HÄR.

Jag fyller på med mer bilder undan för undan, välkommen tillbaka!

Klang och jubel! Tibble är inne! Han satt och pep under huset, och när åskan dragit förbi hörde vi honom! Puh!

 

7 kommentarer:

  1. Härligt med sovmorgon, med kaffe på verandan och med ljusa nätter!

    SvaraRadera
  2. Kikar in på din EFIT
    /Annika

    SvaraRadera
  3. Även jag är här och kikar på din dag så här långt.

    SvaraRadera
  4. Hoppas det ordnar sig med nyckeln.

    SvaraRadera
  5. Här är en till som skulle må bra a en urladdning. Som tur är så lovar de åska tills i morgon, .

    SvaraRadera
  6. Rackarns trist med nyckeln!

    SvaraRadera