torsdag 24 juli 2014

Gubben eller Frugan?

Jag är irriterad på Coca-Cola! Detta med namn och liknande på flaskorna, varför??? Är det på minsta sätt kul? Är det bra reklam att folk irriterar sig, eller är det bara jag som överreagerar nu?

Idag på affären tänkte jag handla en Cola Zero, och hamnade i ett val. Skulle jag ta "Gubben" eller "Frugan"? Jag ogillar båda orden ganska mycket! Ibland ser jag på Facebook eller Instagram att ungdomar kallar sina killar för "gubben", hu, vad jag ryser! Vill de vara 80 år? Varför då? Jag tycker det är total töntfaktor i att kalla sin respektive för gubbe eller frugan. I alla åldrar!

Och jag då? Som singel och Cola-sugen, vad ska jag välja? Ryyyys!

Och miljön? Jag tänker på alla som står vid kylskåpen i affärerna och väljer och väljer... De släpper ju ut en massa kyla! Och bildar kö!

Nej, Coca-Cola, tänk om, tänk rätt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar