lördag 12 juli 2014

Orsta galleri

Idag har jag hängt med mor hela dagen och hängt mattor. Morsan väver, och idag har hon haft vernissage på galleri Orsta. Vi var där tidigt i morse och hängde upp alla mattorna och placerade ut löparna strategiskt på ett bord. Sedan var det bara att vänta till galleriet skulle öppna klockan 12. Snacka om succé! Cirka 150 besökar kom på de fem timmar galleriet var öppet. Morsan sålde en MASSA mattor, löpare och väskor!

Galleri Orsta
Slarvtjällsmatta
Pridemattorna, så snygga! Jag hoppas någon köper båda, för de passar så bra tillsammans!
Mina föredetta påslakan som jag inte tålde se sedan mr Idiot dumpade mig. Passar bättre att trampa på!
En slags blåsippsmatta.
Detalj från en slarvtjällsmatta
Styvmorsviolmatta
Mattan rakt fram har jag paxat. Ha-begäret blev för starkt...

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar