tisdag 19 juli 2011

Nya tag

Hummosen, Rimons pannkakor och Taybehn har satt spår. Då jag klev på vågen i morse hade jag GÅTT UPP två kilo på tre veckor i THL. TROTS att jag första veckan försökte köra LCHF, andra veckan var magsjuk. Så i princip gick jag upp kilona under den sista veckan. Måste bero på den trevliga festen vi hade på taket...


Nu är det nya tag! LCHF-frukost bestående av en omelett: Stekte en tomat, hälde på ett ägg och en halv dl ost. Sedan peppar och salt. Mums! Totalt ca 300 kcal


Sedan thé och thé. Stora koppar svart thé. Noll kcal! Okey då, lite mjölk hade jag i. 100 kcal.


Men nu funderar jag på en runda på Högslätten. Undrar om det torkat upp efter gårdagkvällens hällregn? Vore bra att få lite minus på kcal-kontot. Har tre veckor kvar på semestern och det vore ju nice att dels plocka bort de uppgådda kilona och sedan två till. Det får bli mitt mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar