tisdag 28 juni 2011

Brev från Gudrun!

Jaaaa......!!!! Min idol, kläddesignern Gudrun Sjödén har skrivit ett brev till mig. Bara så där! 


"Tack för dina glada upptåg med Gudrun som tema. Vi skickar ett litet presentkort som du kan använda till nya fina Gudrunplagg. Varma Hälsningar från Gudrun". 


OJ! Jag är överväldigad och ska spara presentkortet på TUSEN SPÄNN!!! till värsta Gudrunblåsan i höst eller vinter. Den klänningen kommer jag sedan alltid att minnas alldeles extra! Längtar redan nu efter nästa katalog!


En trevlig detalj efter stora festen är att vänner till mina vänner på Facebook har hört av sig och undrar vad de ska göra för att bli bjudna nästa år... Känner att jag har vissa Bindefelt-talanger nu och tänker STORT kring kommande Gudrun-Sjödén-tribute-party i augusti 2012



Fint kort!




...från Gudrun!


TACK! TACKTACK! TACK! TACK! TACK! TACK! TACK! TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar