onsdag 21 mars 2012

Rimidol Kry

Idag på eftermiddagen tog jag mig från Östertälje till Ullfors för att hälsa på släkten och min häst en stund. Rimidol har nu stått här i fyra år eftersom jag på grund av mina knän inte törs rida. Vilken fröjd det var att se att han hade det så bra. Rimidol och hans kompis Bamse är som "ler och långhalm" i hagen och gör allt tillsammans verkade det som. Lite trist känns det dock att jag kanske ska sälja honom nu (om rätt köpare dyker upp). Alternativet är att ta hem honom till Härnösand och hitta medryttare som delar på kostnaderna som det innebär att ha häst. Det måste dock lösa sig nu i vår...


Rimidol Kry och Bamse

Han gillar att äta!

Mina kusiners pappa påminner en del om Pettson, gillar att bygga...

...till exempel en höautomat som styrs av en väckarklocka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar