torsdag 16 januari 2014

Jobb, jobb, jobb...

Nu är det intensivt på jobbet. Och kul. Men det är så mycket av det roliga att jag ibland blir alldeles matt och känner att jag måste bli bättre på att tempoväxla mellan jobb och fritid för det inte ska braka in i nån vägg. Men då jag har ett jobb som så bra matchar min utbildning, erfarenhet och "läggning" är det svårt att bromsa. Just nu håller jag på med att redigera ihop en liten folder för den livsresa jag och en kollega ska göra med en grupp som går "ung konfirmandledarutbildning". Vi ska till Jerusalem och då behöver man ju ett program, sedan gör det ju inget om programmet är snyggt. Jag har hittat den perfekta appen för att göra snygga program; "Pages" för 75 kronor. Nu återstår bara korrekturläsning och tryckning. Det får bli i morgon, jag tempoväxlar och går och lägger mig. Jag har bestämt att jag tar sovmorgon i morgon, får se om det lyckas...

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar