tisdag 26 november 2013

Kompledig

Idag kompade jag ut och åkte till Sundsvall för att bli magnetkameraundersökt. Det gick bra, men uj vad stel jag blev av att ligga blickstilla i en timme! Röntgensköterskan sa att det går bra med metallhöft -"den är inte magnetisk, och det enda som teoretiskt skulle kunna hända är att den blir lite varm." Så sa hon.

Oj! Jag började genast tänka på vad som händer om man kör metall i micron... Men med hjälp av P1 i ett par gigantiska hörlurar förträngde jag den tanken. Nästa tanke var att det finns mycket järn i blodet, och tänk om det blodet börjar bete sig konstigt i kroppen när magneterna slås på... Typ så höll jag på under den timme jag låg inne i tunneln inuti magnetkameran. Det är knäppt vilka tankar som poppade upp! Efteråt blev det ett besök på Birsta City för lite belöningsshopping på Indiska där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar