måndag 28 november 2016

Träningen börjar!

Idag börjar träningen som ska få mig iform till nästa seglingssäsong! Cyklingen har redan börjat, men idag kom ett löpband som jag beställt till mig själv. Länge har jag tvekat om jag ska ha ett löpband hemma då det förfular mitt vardagsrum. Men det känns som jag får ta det för att kunna träna bort de extrakilon som så lömskt smugit sig på. Att jag skulle ha energi att ta mig till ett offentligt gym händer ju inte. Det blir för många ursäkter. Nu finns inga ursäkter längre, och jag kommer bli påmind av tingesten i vardagsrummet!

Dagens positiva:

  1. Löpbandet som kom. Jag började lite lugnt med 2 gånger 20 minuter på 4,5 km/h
  2. Cykelrundan - En dryg mil blev det. En del nya turfzoner som tog mig till plats 27 i Västernorrland. 
  3. Att det så snabbt gick att hitta en ersättare till en ledare som fått förhinder till livsresan till Jordanien. Känns kul! Med webbredaktören kan vi dessutom göra en bra dokumentär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar