söndag 13 november 2016

Supermåne

Nu lyser månen in på mig, men när jag sprang ut för att fota den råkade jag tappa kameran i golvet. Nu är det som den inte riktigt vill vara med. Jag har satt den på laddning, och håller tummarna att den ska komma igång efter laddningen. Annars vete katten vad jag ska göra. Det är en samsungkamera som har slutat att tillverkas, måste börja leta garantibeviset...

Denna månbild är med mobilkameran, det blir lite klent ställt med supermånen...


Så dagens tre positiva:

  1. Började dagen med migrän, det var långt ifrån positivt, men känslan sedan, när den klingade av var underbar! Plötsligt gick det att tänka igen!
  2. Utrensningen fortsätter, har idag fyllt tre kassar som ska till Erikshjälpen. Kläder, pynt och böcker som kan få hitta annat hem nu när jag vill "feng-shuia" lite här hemma.
  3. Jag hade typ fem trevliga youtubeseglare att kolla in idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar