onsdag 30 november 2016

Förbereder ny Jerusalemresa!

Idag hade jag ledarsamling med gänget som ska leda livsresan till Jerusalem i mars. Det var första gången jag haft en ledarsamling, tidigare år har vi mer eller mindre strålat samman på Arlanda och kört på. Nu blir det förhoppningsvis lite bättre arbetsfördelning - det kan till och med vara så att jag lärt mig delegera...

Dagens positiva:

  1. Bra ledarsamling med bra människor. Ser nu fram emot att igen få åka ned med ett gäng livsresenärer!
  2. Skönt att kompa ut i solen efter lunch och sätta mig på cykeln för en turfrunda. Ligger nu på plats 23 i Västernorrland, men nu börjar också konkurrensen hårdna. 
  3. Avstod löpbandet och kunde slappna av. En vilodag från promenaderna är bra, för knäna behöver lite återhämtning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar