onsdag 16 november 2016

å så hemma igen!

Roadtrippen är över och jag pustar ut och laddar om i Härnösand igen. I morse var jag kanske ovanligt nere i varv, för jag försov mig! Vaknade tio över sju, men kunde ändå rassla igång och infann mig i tid till morgonmässan! Nytt PB i påklädning tror jag...

Dagen förflöt i skapligt tempo. Inga stordåd uträttades, men jag förberedde lite inför vårens alla aktiviteter, förhoppningsvis har jag igen det då.

Dagens positiva:


  1. Mässan - så trevligt när biskop Eva har den. Det blir högtidligt men avspänt på samma gång! 
  2. Testade med förtjusning en ny slags post-it-lappar idag. Rena nörderiets, men det finns inga genvägar till den perfekta sticky-noten! De är statiska och sitter slätt på underlaget. De fäster på allt och man kan lätt flytta runt dem! En dröm för planering, men mina kollegor kan nog tro det gått överstyr på mitt kontor snart... 
  3. Thumbnails - har idag tillverkat thumbnails till min seglings-youtubekanal. Det blir snyggare tycker jag, och det är bra att kunna få lite stylish känsla när man loggar in där. Ta gärna en titt, klicka på "tumme upp" och prenumerera! I dagsläget är det 21 prenumeranter, siktar på 100 till nästa sommar och den planerade långseglingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar