lördag 12 november 2016

Lazy Saturday

Idag blev det en slödag med mor. Soffhäng, prat och utställning på Murberget. Morsan hade ett gäng alster med på utställningen, så vi var där på vernissage och spanade in. Riktigt kul och inspirerande! Jag fick för mig att jag i kommande hus (någon gång) skulle kunna ha ett kreativt rum för slöjdande ellr något sådant. Men kanske skulle det ta för mycket tid från seglingen? Bättre då med en stickning som jag kan ha med mig på sjön när jag får autopiloten att funka.

Dagens positiva:

  1. Att få ha en återhämtningsdag,
  2. att jag fick iväg två kassar böcker och två kassar kläder till erikshjälpen,
  3. att jag hittat en ny husdröm. OCH en backup husdröm. Spanar alltså lite grand på TVÅ objekt för tillfället. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar