onsdag 27 augusti 2014

Stressar lite

Nu är det mycket. Jobb, jobb, jobb. Och planering för hur jag ska få hem båten. Och stress inför operationen. Jag märker att jag går omkring och är lite extra trevlig nu, inbillar mig ibland att operationen kommer att skita sig och då vill jag ju att folk ska minnas mig som en trevlig typ. Hypokondri är varken coolt eller trevligt!

När jag trodde jag var ikapp med jobb dök det upp en massa nya grejer på göra-listan. Fortfarande är inte det "radioprogram" klart som ska vara med på helgens utbildning av unga konfirmandledare i Vålådalen. En massa annat blev gjort, men inte det som är mest akut. Gah! Men planen är någorlunda klar, nu ska det bara överföras från post-it-lapparna till GarageBand i min iPad. Hoppas hinna helt klart under morgondagen!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar