onsdag 20 augusti 2014

Byter fokus

Idag avslutade vi Mittnordenmötet med en exkursion till Skuleberget och sedan Ullångers medeltidskyrka. Riktigt komiskt var det attförklara den fina utsikten när dimman låg tätt, men så blev det en glipa i dimman och vi såg vattnet och öarna breda ut sig nedanför! Så vackert!!!

Sedan reste vi åt olika håll. Finländarna åkte via Umeå tillbaka och norrmännen blev skjutsade till Sundsvall och tåg därifrån till Tronheim. Nu dröjer det två år till nästa Mittnordenmöte, och det blir i Trondheim.

Jag försöker mentalt och fysiskt att ställa om till grundkursen och Högbonden, men det går dåligt, jag är alltför trött. Sitter i detta nu och väntar på färjan över till Högbonden och försöker hålla mig vaken. Det som gör mig extra less är att jag inser att jag missar hearingen i Sundsvall som är i morgon. Jag hade så gärna varit där för att höra de fem biskopskandidaterna bli utfrågade! Blä! Trött! Less!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar