fredag 7 februari 2014

Packar

I morgon är det lift-off och jag försöker packa smart. Det är inte lätt, för jag vill inte frysa och sedan vill jag inte släpa på vinterkläder när jag kommer till högsommaren. "Amerikakofferten" är för stor och min "mellanSamsonite" är lite liten för två veckor. Jag packar, packar om, viker och prioriterar. Det får nog bli gymnastikskor tills jag kommer till Arlanda. Men med eller utan broddar? Gah! Det blir nog en sen kväll...

Idag fick jag också en fråga idag om att åka med ytterligare en grupp till Jerusalem! Så roligt och en stor ära, men jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Som tur är ska denna resa inte bli av förrän i november, så det finns tid att snickra till ett riktigt bra program. Mer om detta när allt är spikat och klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar