måndag 10 februari 2014

Framme!

Oj, vad jag är trött nu! Jag lyckades som vanliget inte sova särskilt mycket på planet, trots sömntablett. Vi bytte flyg i Johannesburg och reste vidare mot Durban där vi blev hämtade. Nu har jag precis tagit en synnerligen efterlängtad dusch och laddar lite inför kvällens mässa och middag. Jag hoppas det inte blir för utdraget, för vette fasen om jag klarar hålla ögonen öppna speciellt länge till. Vill sova!!!

Första intrycket är dock positivt. Landskapet är grönt och böljande och det är kanske 25 grader nu. Jag har plockat fram mina bleka ben som nu ska få möta den sydafrikanska solen, jag undrar hur det ska gå för inte är de bruna inte. Randen står lågt och jag handlade några linne på flygplatsen i Durban. Lite snidade salladsbestick ska det också få bli härifrån, för de som jag fick av moster Ewa börjar bli lite nötta nu, och jag gillar stilen skarpt! Foton kommer så småningom, ska plocka fram kameran ur väskan och dokumentera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar