måndag 9 december 2013

Trött

Gudars skymning vad trött jag är! Det har inte hänt något speciellt idag, en massa möten bara. Men när jag tittar på planeringen inför våren håller jag mig för skratt. Det är i princip helt fullbokat av grejer att göra redan nu. När jag och en kollega satt och skulle bända in en växtplatskurs och en kyrkvärdskurs fick jag på allvar upp ögonen för min hektiska vår. Det allra mesta består av roliga arbetsuppgifter som jag brinner för, men kanske är det det som är problemet, det är svårt att säga nej till det som är roligt...

En av dessa roliga arbetsuppgifter var idag att färdigställa den film som i morgon kommer upp på stiftets hemsida för att börja göra lite reklam för stundande utbildningsinsatser för förtroendevalda. Jag hade värsta ångesten att filmen skulle vara för glättig, men arbetsgruppen godkände den för publicering, så nu andas jag ut.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar