lördag 7 december 2013

Kalas

Vilken underbar dag det har varit idag! Igår hade jag en hel del migrän, men nu i morse klingade den äntligen av och jag kunde fixa inför kvällens fest! Eftersom det är min födelsedag hade jag bjudit in några vänner på "småplock", och det var mycket trevligt! Själva småplocket bestod av grejer jag blev sugen på när jag gick i affären och jag plockade på mig än det ena, än det andra och hade ingen egentlig koll på hur det skulle funka tillsammans. Men det funkade riktigt bra! Lagrad cheddar i aprikosspad, pepparkakor med ädelost och päronkompott, krustader med wasabi och rysk yoghurt.... Osv...

Jag kämpade en rejäl stund i snön för att gräva fram alla isklumpar och bygga lykta, men det gick inte att få fart på den då det blåste så ljusen slocknade. Jag får ta bild på dem en annan, vindstilla kväll istället!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar