måndag 23 april 2018

Walk in Closet!

Äntligen har jag fått in och monterat ihop garderoberna i mitt nya sovrum! Seger! Jag fick bra hjälp och support av Sally the dog som med spänning följde varje moment! Efter monteringen var det en fröjd att kunna hänga in kläderna igen. I två månader har jag levt i ett kaos med kläder draperat lite här och var. Nu är det överskådligt, ordningsamt och snyggt! Jag kom på att bokhyllan Billy har samma höjd som garderoberna så nu har jag kombination av garderob och bokhylla i sovrummet! Faktiskt känns hela sovrummet som en walk in closet nu!










2 kommentarer:

  1. Hurra och grattis!
    Påminner på nåt sätt om min make och hunden. De var ute på jobb en sommar och skulle ta en massa bilder av olika omgivningar.
    Efter ett tag fick han sura kommentarer från nästa nivå: det fanns alldeles för mycket hund på bilderna. En skymt här, en skymt där. Ungefär som Sally.
    Hur kan det finnas för mycket hund?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Ja, hur kan det bli för mycket hund? Sally var dessutom sannerligen supportande i detta jobb så det är klart hon skulle få var med på bild också!

      Radera