onsdag 11 april 2018

Morsan har flyttat in!

Under tiden jag var i Spanien har det hänt saker här hemma, morsan har flyttat in! Då vi hade målare, vattenskada och mattläggare som skulle komma tyckte jag det var ett kaos INNAN jag for. Nu, med morsans alla grejer är det än mer kaotiskt. Men vi har sagt att det får ta sin tid att få allt under kontroll. Bra det, för jag är inne i en intensiv jobbperiod och har ingen energi och tid över för en massa hemmapyssel.

Mattläggaren kommer på fredag och ska lägga in en matta i mitt sovrum, så imorgon måste jag ut med alla grejer ur sovrummet för att det ska kunna hända. Sedan tillbaka med grejerna igen. Fast först ska jag hitta ben till sängen... Jojo, det saknas inte projekt in the house! Nu strejkar tvättmaskinen och en röd servicelampa blinkar. Lite vatten rann fram från kylskåpet igår kväll. Jag hoppas det är små saker, börjar bli lite less på sånt som påminner om drömkåken nu!

Morsans ateljé börjar ta form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar