måndag 24 juni 2013

GoodNotes

Dags för värsta grymma app-tipset... GoodNotes heter appen jag inte vill vara utan nuförtiden. Jag har avvecklat detta med att ha en massa anteckningsböcker för olika saker jag håller på med. Eller, rättare sagt, jag har flyttat in dem i min iPad! I digital form blir en massa anteckningsböcker en briljant idé! Fördelen är att de alltid är med (eftersom ipaden och jag är oskiljaktiga), det går också att redigera anteckningarna klart mycket bättre än de "gamla hederliga" på papper. Söka kan man också göra, till och med i handskriften! Vidare kan man infoga text, bilder, länkar, ändra färg, ändra storlek, zooma... Snyggt är det dessutom när de egna handtextade anteckningsböckerna blir "inbundna" i den virtuella bokhyllan.
Glömde jag något.... Jo, importera en pdf eller ett dokument är skitlätt, och riktigt bra när jag vil läsa, skriva kommentarer eller stryka under:

Finns i AppStore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar