torsdag 31 januari 2013

Januari

Så har det redan gått en månad av 2013, och jag funderar vart tiden tagit vägen... 260 mil har det blivit i januari. Strömbäck, Docksta, Arnäs, Mellansel, Kvisselby, Uppsala, Arboga och Sundsvall. Lite kors och tvärs, men också ganska många dagar på hemmaplan.

Funderar lite.... de flesta av dessa 260 mil har jag avverkat i min bil. Jag hoppas kunna promenera lite mer under februari. Kanske ska jag sätta ett mål? 10 mil? Testar detta mål. Jag fungerar bättre med mål, och har jag redogjort mitt mål här på bloggen är det faktiskt lite större press på att jag ska uppnå detta mål. 

Roligast i januari är annars att pilgrimskursen börjat! Det var en rejäl kick att få bli student igen och få fördjupa mig i något som jag är så genuint intresserad av! Jag hoppas bara att jag ska ha ork, energi och tid att fullfölja kursen.

1 kommentar:

  1. Du måste avsluta kursen, eftersom jag vill läsa din 15-20 sida akademisk text som du måste skriva för kursen. Så där, nu måste du :)

    SvaraRadera