tisdag 1 januari 2013

2013

Gott Nytt År alla kända och okända bloggläsare! Må ni få ett fantastiskt 2013!

Jag har klurat lite på nyårslöften i vanlig ordning, men alla hurtbullelöften om diet, träning och sunt leverne står mig upp i halsen. Sådnat är ju självklart! Jag gör en nystart från och med nu i allt detta...

Men LÖFTENA tycker jag ska vara roliga att hålla! Jag lovar att dansa mer, älska mer, bada fler kalla bad och bestiga fler berg, handla fler snygga kläder och unna mig MASSOR av blommor till min trädgård. Resa mer, jobba hårdare och plugga flitigt vet jag att jag kommer att göra, så det behöver jag kanske inte lova. Men OK, för säkerhets skull klämmer jag i med ett sådant löfte också när jag ändå är i farten. 

Börja spela ett nytt musikinstrument ska jag också göra.... Funderar fortfarande på vilket det blir. Jag har lite options. Trumpeten hamnar på skrothögen. Det var ju faktiskt ingen hit...


GOTT NYTT 2013 - må det bli mer sommar än vinter detta år! 

2 kommentarer:

  1. Jag förutspår att du kommer att hålla de flesta av dessa nyårslöften, särskilt köpa fler kläder och plantera fler blommor i din trädgård :) Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktig "lågoddsare" - ingen vill sätta emot det! GOTT NYTT ÅR!

      Radera