måndag 17 augusti 2015

Resumé

Plötsligt hade det gått en vecka utan att jag hunnit få upp ett blogginlägg. Anledningen är att jobbet dragit igång, och det suger musten ur mig. Jag gillar verkligen mitt jobb, men första veckan efter semestern går det trögt. Det tar liksom tid och kraft att ställa om. Det som gör mig tröttast är nog mina egna höga ambitioner, och när jag inte lyckas matcha dem blir jag så enormt trött och less på mig själv. Det enda jag tänker på är att få gå hem och sova.

Men till sist kom helgen och jag och Charlotta stack ut med ATLA3. Bi gick runt Lungön, men det var ganska vågigt utomskärs, så efter Lungön vände vi in och gick Sannasundet norrut. I lillsnättsundet hittade vi en fin sandstrand där vi lade till för middagsgrillning, sol och bad. Helt underbart! Sedan blev det Lövvik för natten innan vi styrde tillbaka. Bitvis blåste det bra i byarna och det blev lut. Lutet bekom inte Charlotta nämnvärt, så det bådar gott inför fler resor!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar