torsdag 2 maj 2013

Summering april

Höll nästan på att glömma summera April månads resande. Cirka 230 mil får jag det till, mest i stiftet förutom en tripp till Stockholm och Uppsala. Snön smälte, jag behövde inte ut med spaden för att desperat hinna skotta fram hammocken innan sista april. Det ordnade sig det med!

Nu är det plötsligt maj månad med nya möjligheter och utmaningar. Min största utmaning är nog att ta tag i detta med träning och rätt kost igen. Jag tror jag tog i lite väl mycket förra sommaren/hösten och höll på att fullständigt krascha. I vinter har det blivit på tok för mycket stillasittande. Nu är det dags igen. Ny app, "RunKeeper" och min beprövade app "ShapeUp" ska få mig i form igen. Men den här gången ska jag inte ge mig på att gå till överdrift - lagom får vara bäst!

Maj kommer nog att innehålla en hel del kul resor också. I en hastig bläddring i kalendern ser jag att det verkar bli Gåxsjö, Mellansel, Övik, Kvisselby, Ragunda, Visby och Uppsala. Däremellan mellanladdningar i Härnösand. Så nog blir det några mil på mätaren även i maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar