tisdag 13 november 2012

Tisdagstema - "rektangel"

Tisdag morgon och jag är i Stockholm för att gå på kurs om en stund. Gluttar in på "tisdagstema" och ser att dagens tema är "rektangel". Funderar lite. Kollar igenom mina bilder... Vad ska jag välja för att gestalta detta?

Jamen, JA! Den här "installationen" knäppte jag kort på med min mobilkamera på IKEA för något år sedan. Jag gillar spröjs och drömmer ibland om att få göra en stor inglasning på uteplatsen till mitt lilla gårdshus. Bilden inspirerar till detta! Och visst ser man en massa rektanglar i bilden!


4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud ;-)

    SvaraRadera
  2. Helt klart finns det många rektanglar! Mysig inredningsbild!

    SvaraRadera
  3. Många rektanglar i din bild. Och visst ser det mysigt ut. Förstår att du blir inpspirerad.

    SvaraRadera