onsdag 9 september 2015

Radhus

Kanske kan jag eventuellt börja drömma om radhuset ändå. Det hade tillräckligt stor potential för att jag skulle gå igång. Nu gäller bara att ha lite is i magen i budgivningen och flax. Det var typ sjutton par där och tittade samtidigt som mig. Mestadels i de övre åldrarna. De har säkert en villa att lägga emellan och vill komma in till stan, så konkurrensen kan bli tuff.

På Pinterest letar jag nu inspirerande bilder för fullt, för slår jag till tänker jag skapa mitt drömhem där! Jag är lite less att inte få göra som jag vill där jag nu bor, speciellt när det gäller tapeter och färg. Trots gårdshuset är hur charmigt som helst är det i behov av renovering och uppgradering, men jag orkar nog inte vänta på att det ska hända.

Så.... Flytt? Kanske.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar