torsdag 10 september 2015

Budgivning

Nu är det jättespännande, budgivningen har kommit igång på "mitt" hus! Jag vet inte hur långt jag vill följa med i den, men än har jag inte nått mitt maxbud, så än kanske det är mitt blivande hus jag pratar om!!!

Nästa tanke är då hur det ska bli att lämna detta lilla gårdshus där jag bor nu. I över fem år har jag bott här, och trivs så förfärligt bra dessutom! Jag har många trevliga minnen av skiftande slag, och med endast 500 meter från jobbet kanske jag inre kan bo bättre. Men. Det är ju inte mitt att förfoga hur jag vill. Men fint är det! Jag gick en sväng i trädgården nyss och kände in atmosfären. Försöker tänka win-win. Antingen vinner jag budgivningen och har ett eget hus. Eller så vinner jag inte och får bo kvar här. Vilket som känns riktigt bra!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar