lördag 14 juni 2014

Nattsudd

Oj. Kom på att bloggen råkat hamna lite efter. Beror delvis på att den månatliga tilldelningen av surf är slut IGEN! Jäklar! Den här gången beror det på att jag jobbat med ett programblad i ipaden för den resa vi ska göra till Jerusalem i november. Foldern med programmet är så fin, så fin... Men STOR! 9MB! Inte har vi någon trådlös printer på jobbet och wifin kommer och går. Det blev en del som togs av surfmängden så nu sitter jag här och surar lite över det. Bara måste ta tag i detta med wifi-nätverk hemma!

Igår var jag i stiftets tjänst i Sundsvall och träffade en av alla internationella grupper som finns. Trevlig tillställning! Trevligt också att jag på hemvägen han springa in på ikea (5 min innan stängning) och handla ett par bokhyllor. Böckerna blir ju bara fler och fler så mina halvhöga bokhyllor räcker inte till längre. Så när jag kom hem igår skruvade jag hyllor och bar böcker till klockan var över tre på natten.

Idag var jag kompledig och städade. Nu siter jag i ett liljekonvalj-ajax-doftande hem och njuter av livet! Jag trivs numera mycket bra i mitt lilla pörte mitt i stan! Trädgården är som bäst nu och nätterna är underbart ljusa! Varför sova bort en sommarnatt som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar