onsdag 25 juni 2014

Busskort

Nu h jag haft detta busskort i fem år och jag hade nästan bestämt mig för att strunta i att förnya det då det verkar mer än lovligt struligt med allt man ska göra för att förnya det. Värst är att hitta tid för läkarkontrollen då många vårdcentraler inte har tid eller prioriterar detta. Jo, jag har fått tid OCH kollat mig och fått godkänt, men då reste jag för mycket ett tag i vår och jag var för sen med att skicka papperna.

Genom en bekant har jag nu fått kontakt med en läkare som bara sysslar med detta och fått en tid IMORGON! Yes! Ett litet krux är att det blir en bit att resa - han har sin mottagning i Östersund! Men, det blir en trevlig roadtrip med mor som också innebär shop-stop i Birsta och kanske en glass i Ljungaverken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar