onsdag 18 juni 2014

Målsnöret!

Så blev det semester till slut och jag är i princip ledig till sjätte augusti! Det känns obeskrivligt skönt, för jag är helt slut som artist nu. De sista två dagarna har jag suttit med gamnacke i min iPad för att planera och boka det viktigaste inför vår personalresa till Jerusalem i november.

Nu är jag "i princip klar", måste bara hållaoll på mailboxen och bekräfta bokningar och skicka grejer till betalning hos de som är kvar på kansliet och håller ställningarna. Om nån vecka lägger sig säkert detta stand-by-läge också...

Jag började ledigheten med ett besök på Ica där jag handlade en tidning med glassiga sidor; nåt slags temanummer med "hälsoplan för åtta veckor" och "våga bli mer lycklig". Ska följa alla råd slaviskt och stämma tidningen om det inte funkar... Hehe, nej, men nån slags plan för sommaren borde jag försöka tota ihop.

Första testet handlar om att "hitta min aktivitetsnivå" och det verkar ju gå galant; jag har rimlig nivå:

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar