söndag 1 september 2013

Trött, nära bristningsgränsen...

Så är denna helg tillända och jag känner att jag nog aldrig varit så här trött tidigare. Åtminstone inte på mycket länge. Helgen gick över våra ganska högt ställda förväntningar. Flera av helgens 350 unga konfirmandledare visade stort intresse av att bli delaktiga i stiftets internationella arbete! Vi kommer få ett mycket roligt fortsättningsarbete på vårt projekt, att bygga upp ett nätverk för unga människor som vill arbeta med internationella frågor tillsammans!

Men det är också som luften gått ur mig. Då de sista tonerna på postludiet klingat ut sjönk jag nästan svimfärdig ner i en stol och blev sittandes. Ändå skrapade jag ihop mig själv och tog mig hem, tvättade två maskiner tvätt, tog en varm dusch, och begav mig till T2 för att hälsa på min fina "extended family", dvs moster Ewa, morbror Per och kusin Lisa för lite the, lite prat, lite skratt och lite gråt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar