fredag 17 februari 2012

Mellanlandar hemma

Livet på vägarna tar ut sin rätt ibland. Kom hem sent igår från en tripp till Uppsala och Stockholm och laddar nu om för Umeå och Robertsfors. Funderar på hur många mil sammanlagt som jag färdats på E4-an? Säkert runt jorden, men hur många varv?


Trots att jag färdas många mil finns det ställen jag inte varit på, men som jag skulle vilja se någon gång. Mina vänner vet att jag gillar roliga ortsnamn och förser mig ibland med foton... Kusbölehelvetet till exempel. Hur tänkte de där? 


Kusbölehelvetet

3 kommentarer:

  1. Där har jag varit ett antal gånger. Egendomsnämnden har en stuga vi kan hyra alldeles nära och där har jag tillbringat ett antal sportlovs- och påsklovsveckor med familjen. Rekommenderar ett besök i Helvetet sommartid. Magiskt.

    SvaraRadera
  2. Coolt, då får du peka ut på kartan vart det är någonstans!!!

    SvaraRadera
  3. OM man betänker att kusar är diverse smått som flyger och att det handlar om Norrland så kan man nog ana att det finns förfärliga mängder där i helvetet.

    Men av någon anledning har någon sin boplats där ändå. Kanske för att det är magiskt vackert?

    SvaraRadera