söndag 12 februari 2012

Målgång!

Så är helgen över och jag är tröttare än på länge. Först en jobbvecka, sedan kyrkvärdskurs fredag till söndag. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle utnyttja det strålade vädret till en långpromenad. Testade den långa slingan längs havet som är 1,2 mil totalt. Efter 5 km dog iPhonen så jag kunde inte längre få feedback i öronen eller lyssna på min stavgångslåtlista på Spotify. Vet inte om det var iPhonedöden som gjorde att jag fullständigt gick i väggen när det gällde själva promenaden, men väggen träffade jag på! Jag fullständigt släpade mig fram de sista kilometrarna. Ont överallt! Knän, fötter, höfter... Inte kunde jag ringa efter någon som kunde komma och hämta mig heller för iPhonen vägrade detta! HU! Krashade i en fåtölj när jag kom hem och nu samlar jag ork att ta mig till sängen. Dock tänker jag somna med ett litet leende på läpparna för kyrkvärdskursen gick riktigt bra och bara det faktum att jag gjorde årets första milpromenad är också värt att le åt!



1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig och bra kurs!! Var ju lite kul också att få "examensintyg" i slutet...det har jag aldrig förr fått på en PKV ...och dethär var min sista så jag lär inte få fler heller !
    JAg kraschade i soffan hemma jag efter att ha varit ute på middag med familjen..somnade och sov som en stock....vaknade upp ngn timme sedan helt förvirrad gällande tid och rum..:D Imorgon blir dfet sovmorgon så huvudet får vila!!! Hoppas du får vara lite ledig å..inte lätt hålla reda på 40 kyrkmänniskor!:)

    SvaraRadera